53 Brentwood Blog

Wednesday, June 30, 2010

http://www.youtube.com/watch?v=ckWbb8JYito&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=7LY7JueyekI&feature=related

Sunday, June 27, 2010

This man had a hell of a crack at life

And anonymous pretty much sums up my feelings on Maradona, although without the real hate: "I used to hate the guy. Like a real hater. The more I look at him though, standing there in his suit with his stomach staple, cocaine nose and tax debts, the more I think - this man had a hell of a crack at life." Got to love him. He is pure crazed enthusiasm.

Barney Ronay
guardian.co.uk, Sunday 27 June 2010 21.30 BST

Friday, June 18, 2010

SAVE THE WORLD

BP's CEO Tony Hayward: 'We had too many people that were working to save the world'


http://www.youtube.com/watch?v=3b6J7LRUTFY

Saturday, June 12, 2010

"the most important man in England"

Me

L' Alberto Sordi della politica

«È un bugiardo, punto». ha detto ancora De Benedetti del premier. «Penso che in molte cose sia davvero convinto di fare il bene del Paese - ha proseguito - È talmente così fuori di testa che pensa di fare il bene del Paese. Non è un mascalzone, non è una carogna, è l'Alberto Sordi della politica. Ognuno di noi ha delle caratteristiche - ha spiegato l'editore - e gli italiani ne hanno diverse: sono un po' bugiardi, un po' gradassi, un po' mascalzoncelli. Lui ha preso tutte queste cose, le ha messe insieme e le ha elevate al cubo». E secondo De Benedetti, Berlusconi «c'è riuscito mirabilmente, tanto è vero che gli italiani lo votano, gli danno il consenso: avranno una ragione»

Sunday, June 06, 2010

Un mondo che non esiste più

Marchionne (amministratore delegato della Fiat) ha poi sottolineato che "stiamo vivendo in un mondo che non esiste più realmente" e che occorre "riconciliare i principi del passato con il presente". "Questi - ha detto - sono un mercato e un'industria che cambieranno nei prossimi 20 anni".

Tuesday, June 01, 2010

healthy moment for art

We've got a Conservative government to fight against, and we've got no money. It might not feel it if you are a young artist leaving college, but, aesthetically and conceptually, this is a really healthy moment for art.
Grayson Perry, guardian.co.uk, Monday 31 May 2010 19.00 BST